2. Firmas reģistrācija Igaunijā

2. Firmas reģistrācija Igaunijā

Mēs piedāvājam visa veida uzņēmumu reģistrāciju Igaunijā. Atvērt firmu Igaunijā var divējādi: nodibinot jaunu uzņēmumu vai nopērkot jau gatavu, esošo firmu. Uzņēmuma atvēršanas procesu var vadīt personīgi vai attālināti.

2.1Igaunijas rezidentieme

Pirmais veids vairāk piemērots Igaunijas rezidentiem, kuriem ir vietējā digitālā ID‒karte. Ar tās palīdzību dibinātājs var attālināti parakstīt visus dokumentus, kas vajadzīgi firmas reģistrācijai Igaunijā caur Internetu. Tiem, kuriem nav Igaunijas ID, jānoformē dokumenti notariāli pie Igaunijas vai cita notāra. Ietver sevī Igaunijas apmeklējumu uzņēmuma reģistrācijai. Izvēloties šo veidu, firmas dibinātājs nodod mums sākotnējo informāciju par savu uzņēmumu reģistrācijai. Pēc tam, pirmās vizītes laikā Igaunijā, jāparaksta dokumenti par firmas atvēršanu pie notāra. Uzņēmuma reģistrācija var aizņemt līdz piecām dienām.

2.2Nerezidentiem

Otrs veids paredz jau esoša uzņēmuma 100% daļu pirkšana, ar 2500 eiro statūtkapitāla apmaksu. Šis veids vairāk piemērots nerezidentiem un ļauj atvērt firmu Igaunijā daudz operatīvāk un bez personīgas klātbūtnes. Pērkot jau esošu firmu, klients saņem pie mums pilnā pārvaldīšanā gatavu firmu ar «tīru» vēsturi, kļūstot par tās valdes locekli un paju īpašnieku. Firmas pārreģistrācijas laikā var nomainīt tās nosaukumu, adresi, visu kontaktinformāciju, kā arī veikt citas vajadzīgās izmaiņas. Ietver sevī uzņēmuma reģistrāciju attālināti bez personīgās klātbūtnes Igaunijā. Izvēloties šo veidu, uzņēmuma dibinātājs izdod mums pilnvaru firmas reģistrācijai uz viņa vārda. Balstoties uz šo informāciju, mēs sagatavojam dokumentus komercreģistram un pabeidzam reģistrācijas procesu.

2.3Esoša biznesa iegādāšanās

Mēs sniedzam esoša biznesa pirkuma atbalsta pakalpojumus Igaunijā:

  • juridiskais atbalsts;
  • pilnīga padziļināta izpēte (due diligence);
  • uzņēmuma finanšu audits;
  • audits no biznesa izaugsmes puses;
  • grāmatvedības un pārvaldības pārskatu jautājumu noslēgšana, piesaistot finanšu krīzes menedžeri;
  • automatizētās uzskaites sistēmu implementācija;
  • pārskata sagatavošana par nepieciešamām izmaiņām finanšu, nodokļu un juridiskās sastāvdaļas, kā arī biznesa modeļa daļā.

* piedāvājam informācijas web‒lapu, promo‒lapu, logotipu un zīmolvedības izstrādes pakalpojumus.

All rights reserved © 2019 Skata Advisers